Lucia

2007-12-13 @ 22:54:21
Lucia today, fast snart över =) Var Lussevaka igår, men tyvärr hade jag varken pengar eller tid att gå dit. Satt och pluggade till klockan två inatt, jävla tur att man börjad klockan tio över två idag. Men fick höra en del roliga historier som hade hänt på FRIMUS, jag hade kunnat betala 100:- bara för att va där och se det, för att sen gå hem igen!

Jag har tre saker till imorgon en redovisning och ett prov sen ska jag ha läst ut en bok, like nooo waaaay dude!
Sen på måndag ska jag ha oppostion ^^ skit! Orka. Sen på Tisdag ska jag hålla i en gympalektion. Bläää, suger på sånt. Får sjukt mycket ångest.  Sen på onsdag ska jag tydligen lämna in något i Orginisation och ledarskap. Snacka om att det ska bli härligt med lov.

imorgon så åker jag till Jimmy och ska umgås med honom, hade tänkt att han skulle hjälpa mig lite med oppostionen, om han är snäll då förstås :)

Well nu ska jag bara sätta mig och vänta på att christian ska logga in. Han sa att han skulle komma in runt elva tiden så det borde ju vara snart, tråkigt att vänta.

Vi hörs alla! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

ingen kommentar på den här (A)
Älskar dig

2008-03-09 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0