I miss you

2007-11-07 @ 18:27:53
baaaby. Well har inte hunnit skriva på ett tag nu xD. Har haft väldigt mycket att göra. Jag har mest jobbat. Sen firat mamma och syster som fyllt år :) Så det finns inte så mycket att skriva om heller, egentligen. Jag bara kände för att sätta mig ner lite, och låta fingrarna flyttas fram och tillbaks över tangentbordet xD haha.

Well, idag har varit en sådan där trist dag, med massa regn. Paraplyet var inte mycket till hjälp imorse, det blåste så mycket. Pågrund av all träningsvärk jag har i mina armar. Så kunde jag inte hålla kvar det xD haha. Alltid sagt att det är farligt att träna. :) haha.

Nu ska jag nog ner och dega framför tv:n igen. Sen kanske 08:an ringer :) Skriver igen när det finns något intressant att skriva om.


TJIIIG   .

Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

nej det är inte farligt att träna det ska jag lära dig ;)

2008-03-09 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0