Some day I'll fly away

2007-11-21 @ 12:25:18
leave all this to yesterday.

Jag vet, jag vet! Jag har inte skrivit på 100 år ungefär. Jag har varit grymt upptagen. Eller egentligen inte, men största anledningen att jag inte har skrivit är att jag inte har någon dator. Det borde väll va en ganska bra anledning till varför jag inte skriver? eller? :)

Så nu sitter jag i skolan och har haft hål i en timme nu, och en timme återstår. Tjoho, känns riktigt lyckat. Denna dagen suger ganska så stenhårt. Känns mig sjukligt ensam och jag vill bara hem och lägga mig. Maten var ganska god idag, pasta med någon kyckling som låg i någon cyrry röra med morötter och massa annat. Det var gott tills Iman påpekade att kycklingen inte kändes riktigt färdig och inte såg färdig ut. Då mådde helt plötsligt både jag och hon illa.

Annars har det inte hänt så mycket, jag har mest jobbat och bara legat hemma och tagit det lugnt. Var ute för någon vecka sen på Frimus inne i Kristianstad, och skulle jobba dagen efter. Så dagen efter blev det bussen. När jag tog Vä bussen ut mot Jysk, så påminde chauffören mig väldigt mycket om Stokholm. Han körde som en galning. När jag åkte buss i Stockholm trodde jag att han skulle köra ihjäl oss alla. Men Christian påpekade att det var väll ingenting. Alla kör tydligen så där.

Well, idag efter skolan ska jag äta på Ocean City med Emila, det ska bi sådär riktigt sjukligt gott med ris, friterade räkor, friterad kyckling och massa annat gott! Sen kanske man får ringa sin kära pojkvän och reda ut lite saker ^^ hehe.

Christian, jag saknar dig så otroligt mycket! Jag längtar tills du kommer ner den 29:e December. All min kärlek till dig älskling.

Well nu orkar jag inte skriva mer, ska surfa runder lite på www.kiiimpa.bilddagboken.se.

TJIIIIINNNNGGGGG

Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

hehe vad var det vi skulle reda ut här?:P

2008-03-09 @ 20:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0