Torsdag 30/11

2007-11-30 @ 10:13:50
Nedräkningen kan börja!

nu är det endasr 29 dagar kvar till Christian kommer, vadå höjdpunkten på lovet? Tänkte bara logga in här lite snabbt och skriva några rader när jag ändå har tillgång till dator.

Idag ska jag hem till Matilda ikväll för att senare dra in till FRIMUS. Det kommer nog att bli roligt. Denna gången så behöver jag i alla fall inte jobba dagen efter. Men jag känner att jag kommer att bli gaaanska så fattig idag. Först ska jag handla skor och en tröja. Bööl säger jag bara. Plus att sen måste jag betala inträdet till FRIMUS plus drickan ute. Det är nu min älskling borde va här och bjuda mig, hahaha.

Ska snart ha Internationell ekonmi och vi ska redovisa om Spanien. Tråkigt.

Well hinner inte skriva så mycket mer nu, ska ringa ett samtal sen så ska jag gå till min tråkiga lektion med min dryga lärare och ha en dryg redovisning om ett tråkigt land.


Kim <3 Christian

Kommentarer
Postat av: Christian &amp;amp;amp;amp;amp;lt;3 kim

jag älskar dig kim nu är det bara 26 dagar kvar och jag lovar att försöka göra dem dagarna vi är tillsammans otroligt bra....jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig föralltid

2007-12-03 @ 03:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0