Welcome

2007-11-01 @ 19:07:56
home, eller något.

Well är då hemma från våran kära huvudstad: Stockholm. Fast jag tycker dock att Stockholm är lite överskattat. Jag har spenderat de flesta av mina dagar i så kallade Alby. Jag skulle inte bli särskilt förvånad om ni inte hört om den lilla skit byn innan xD eller vad man ska kalla det (!?) Men det var absolut underbart att va där också! Dagarna spenderades mest i Christians säng, med en massa mys. Första chocken jag fick var när Christian berättade att det kostade 110:- att åka med arlanda express från arlanda till Stockholm t-centralen. Jag trodde han skämtade med mig, men jag lovar mina vänner. Det är sant, i högsta grad. Det fanns ett billigare altenativ, typ 15:- billigare, men det tog dock tjugo minuter längre. *suck* jag hinner inte ens komma dit, innan jag blir rånad känns det som. Jag är väldigt snål.

Well, vi gjorde som sagt inte så mycket. Men åkte in till Stockholm (vilket kostade 40:- ifrån honom, men han var så snäll och lånade mig ett kort så jag fick åka gratis) där vi gick lite på drottninggatan.  Det var uselt vädet, så vi var inte speciellt taggade. Så vi åkte hem efter 3-4 timmar, hungriga som vargar. Efter att ha bråkat om var vi skulle äta. fick vi åka hem utan att ha ätit någonting.

Vi åkte också till Hero grejs någonting. Där vi fick läskig röd kyckling att äta, det va bajs. Men Christian tyckte iallafall att det var gott. Vi gick på bio och kollade på: "Jag förklarar er härmed Chuck och Larry" eller något sådant.  Den va fett roligt.

Igår lagade baby mat till mig :) Han är bäääääst! Det var underbart gott. Sen gjorde vi tårta <3. Mys blev det en massa.

Fick åka hem idag, Aj, vad ont det gjorde. Jag är sådär riktigt klen som typ är mega känslig och gråter för minsta lilla. Trodde jag skulle dö när vi stod där vid perrongen. BUHU! Well, flygningen gick bra, och dagen har gått åt till att gråta, handla födelsedags present till mamma och syrran och slappa framför datan och tv:n

Här får ni iaf två bilder från min tid i Stockholm.

Tjing!
image1

image2

Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

fan va jobbigt det var att säga hej då till dig den där dagen på flygplatsen :(, fast det är alltid lika jobbigta att säga hej då till dig
älskar dig

2008-03-09 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0