Smile bitch, tears won't make it better.

2008-04-03 @ 17:45:56
Jag har kommit på att jag inte har sktivit blogg på otroligt länge. Jag finner varken ro eller tid längre. Men jag kan i alla fall berätta att jag för någon dag sen kom hem från en underbar tid i Stockholm. Där jag shoppade otroligt mycket och gick på gamla stan och kollade in slottet och sånt. Sen mös med pojken också såklart. Sen vet jag inte om det finns så mycket mer att berätta, inte något intressant som ni skulle vara intresserade att ta del av iaf.

Men jag kan iallafall påpeka att min mentor tyckte jag hade skärpt mycket i skolan =) haha. Ska se till att kanske fixa till mina betyg lite. Grymt besviken, hata skolan. Hata allt :(:(

Men nu ska jag äta mat, sen daaansa....


PUUSS¨¨¨*

Kommentarer
Postat av: CL

Du slutar ju skolan snart så du behöver inte hata den allt för länge till =)

Puss

2008-04-04 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0