In the town Tyringe

2008-08-12 @ 11:53:56
Just nu sitter jag vid Ahmeds matbord och lånar hans data lite snabbt. Jag ska snart springa ner till tågstationen för att sen ta tåget vidare mot kristianstad där jag ska möta upp min kusin. Sen ska vi ha en trevlig dag i stan med att kolla på kläder och bara umgås. Sista gången jag umgicks med henne var många år sen. Jag ska försöka övertala henne till att äta bakadpotatis på Graffiti. För det är så förbannat gott!

Just nu står Ahmed över mig och försöker läsa vad jag skriver, men jag tror inte att det går så bra. Eftersom han inte kan svenska så blir det lite svårt, sen skriver jag nog för snabbt för honom också. Hussam har precis sprungit ner för att köpa bröd och oboy. De tror att jag ska hinna äta innan jag ska ta tåget, men det kan de ju fet glömma. Sen kommer han bli pissed bara för att jag inte äter.

Well well, får väll försöka slita mig nu och ge min kära pojkvän lite kärlek innan jag går. Fast jag ska ju tillbaks ikväll.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0