Länge sedan sist.

2008-08-10 @ 18:40:27
Jag har inte skrivit här på hur länge som helst. Men jag har liksom inte haft tid. Jag har mest varit upptagen med att jobba och umgås med ahmed. Har även hunnit umgås med Amanda och Johanna som båda åker utomlands i ett helt år snart. Riktigt tråkigt.
Men jag lovar att jag ska börja skriva mer igen. Eller iallafall försöka.

Idag kollade jag mitt schema och såg att jag jobbar elva dagar i rad med en dag ledig. Herregud, inte konstigt att jag är konstant trött. Men på tisdag är jag ledig och ska kanske gå på stan med min kusin Becca. Om inte hon ska iväg och campa. Ska hon det så ska jag försöka övertala Ahmed att åka till Halmstad en dag senare så han kan åka och handla med mig.

Nu ska jag kolla lite tv och tråka ut mig själv lite till. Jag hatar söndagar, de är alltid så sjukt sega.
Får väll sova tidigt idag. Imorgon börjar vi våran utförsäljning av trädgårdsmöbler på JYSK, så de lär stå och vänta utanför ganska så tidigt imorgon. Jag lär få veta att jag lever.
Men det ska bli skönt att få sova i Tyringe på natten. <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig min baby, vi måste umgår mer!!

2008-08-10 @ 22:05:48
Postat av: Anonym

saknar dig min baby, vi måste umgår mer!! / MALIN

2008-08-10 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0