Mobilblogga

2008-08-18 @ 02:50:32
Nu tar jag oskulden på min mobilbloggning. Just nu ligger jag i ahmeds säng och lyssnar på när han pratar i telefon med sin kompis. Har försökt sova men det gick inte så bra. Jävla tur att man är ledig imorgon iallafall. Funderar på att smsterra johanna. Men jag gissar att hon sover om hon inte jobbar till klockan tre i natt. Annars har det varit en ganska så okej dag. Jobbat som vanligt. Men det blir mycket pengar på en söndag så man ska inte klaga. Men nu ska jag ta och sova. Puss

Kommentarer
Postat av: tessie

nu tycker jag som såhär att du och jag ska ses på på onsdag kväll och ta en öl på biljarden! pussgullunge!

2008-08-24 @ 23:09:35
URL: http://murdermile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0