Nya Tider, tiden i Åhus

2008-08-26 @ 00:04:40
Som de flesta vet som har flöjt min blogg sedan innan. Vet att jag har varit tillsammans med en kille från Stockholm. Men nu är det såhär att han blev helt knäckt av att jag gjorde slut. Jag menar verkligen knäckt. Totalt instabil.

För ungefär 2 veckor sedan hotade han min familj, eller snarare mina syskon, till livet. Jag har aldrig riktigt gjort något åt det, och det har liksom lämnat mina tankar. Tills idag.

Jag stod på mitt jobb, mitt uppe i all stress som vanligt. Så vänder jag mig för att kolla hur lång kön var. Så bara står han där. jag var så otroligt chokad. Allt dök upp i huvudet. Mitt hjärta började banka så otroligt snabbt. Jag började fumla med pengarna och visste inte hur jag skulle få ihop 40:-. Allt bara slutade fungera. Sen kom han mot mig också. Lämnade en väska och gick. Inte ett ord sa han. Mitt hjärta slutade inte banka.
Mamma och pappa fick hämta mig på jobbet.

Jag började lugna ner mig när jag vatt hemma ett tag. Tills jag får ett sms från honom att han är utanför mitt hus. Då börjar mitt hjärta banka igen. Gick ut med min bror för att försöka få iväg han snabbt och smärtfritt. Men han vägrade gå. Tillslut skulle han hoppa på min bror och pappa fick komma.

Allt resulterade i att polisen kom. Anmälan, allt är gjort. Mitt hjärta bankar än och benen darrar. Detta kommer jag inte glömma på länge. Sen ska jag kunna sova också. Jag vet, han blev tagen av polisen. Men jag vet inte, det känns inte bra. Fast lika bra att han får hjäp.

Nu ska jag bara försöka sova. Imorgon Malmö med Filippa.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

buhu det är så synd om dig....de du förjäner kommer du en dag få..utan tvekan....men chansen finns att du fortfarande har tid att ändra ditt äckliga levnads sätt...gl hf med livet

2008-08-27 @ 03:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0