Om man har pengar i fickan

2008-08-25 @ 09:57:01
Idag kommer lönen. Jag är lycklig. Ska snart bege mig in till stan för att sätta in lite pengar på sparkontot. Sen ska jag gå och framkalla lite foton. Har planerat att göra det sedan jag var i Turkiet i maj. Men det blev inte riktigt av. Men nu ska jag banne mig ta tag i det!

Sen kanske jag ska möta upp min syster och äta lunch, om hon hinner. Har även planerat att jag ska köpa en ny mp3 eftersom jag tappat b0rt min nya som jag idag haft exakt en månad. Den är verkligen ingenstans! Rensade ut hela garderoben igår i hopp om att det skulle dyka upp. Men det gjorde den inte.

Allt detta ska jag hinna med innan jag börjar jobba klockan tre. Men det är lugnt, det kommer jag nog hinna. Förhoppningsvis så skulle A till Krstd med. Då blir jag lycklig.

Nej nu ska jag äta lite frukost och bädda sängen. Sen bär det av!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0