Otrohet,

2008-08-31 @ 20:23:17
Vad vill han höra?
Ja jag var otrogen. Jag ångrar det.
Nej, jag älskar dig inte, och gjorde inte det den sista tiden.
Ska jag vara tillsammans med dig, och kämpa för något som inte finns?

Jag är besviken, riktigt besviken. Jag trodde inte detta om dig. Sen om du tror att detta gör dig till en bättre person än mig. Så tror du fel.
Jag har aldrig sagt att jag är en bra person. Jag ser mig inte alls som en bra person. Snarare tvärtom.
Jag ångrar att jag var otrogen mot dig, men det är i det förflutna. Detta gör bara dig till en sjuk person. Du är inte någon hjälte. Inte i någons ögon.

Jag förstår inte riktigt vad du vill ha fram av detta. Vad vill du uppnå.
Du är ingen bra person om du tror det, långt ifrån.
Jag ville aldrig att det skulle bli såhär. Sen stå och ljuga för mina föräldrar att jag inte ville att vi ska vara vänner, är patetiskt. Jag ville, men du ville inte veta va mig.

Du vill ha någon slags upprättelse. Men du förstör bara för dig själv.
Jag ber dig att sluta.
Mest för din skull om jag ska vara ärlig.

___________________

Jag kände bara för att skriva lite och få ut lite ur mitt system.

PS: Emma, jag utnyttjar gärna din garderob snart <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du erkänner...men du ångrar det inte...du skratta mig i ansiktet..du sa att du älska mig...fast du inte gjorde det...VAD FAN FÅR DIG ATT TRO ATT EN LITEN HORA SOM DIG SKA BEHANDLA MIG SÅ?



Jag gick aldrig bakom din rygg....jag försökte stöta dig varje dag..finnas där för dig..och det här är tacken?....du tog allt från mig....allt hopp, alla mina drömmar och all glädje. Och en dag ska jag ta allt från dig..(jag gjorda iaf så att en tjej slapp bli mobbad i gymnasiet...för henne är jag en hjälte).



varför ska jag vilja vara vän med någon som hugger mig i ryggen? någon som utnyttja mig bara för hon var ensam? undra vem som är sjuk i huvudet och dina föräldrar måste vara jätte stolta över att ha en lite hora till dotter?



Varför ska jag sluta...jag har inget annat....allt jag känner är hat...hat mot dig.....jag kan bara bli lycklig om jag vet att du är olycklig....och det värsta är att jag kan göra så du bli olycklig......kämpar varje dag mot att göra det...så du vet...för jag bryr min ändå om mina med männsikor....



men en dag...då ska jag ta min hämd på dig...det lovar jag....jag svär på mitt liv att jag ska göra det...du ska fan inte få ett lyckligt slut på ditt liv.........HORA!

2008-09-02 @ 00:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0