Rymma

2008-08-26 @ 20:23:56

Just nu har jag rymt hemmifrån till Tyringe. Eller inte riktigt rymt, men ja, ni kanske fattar?
Efter gårdagens händelser så kände jag att jag inte orkar vara hemma. Så ja, jag drog till Ahmed helt enkelt.
Har spenderat dagen i Malmö med Filippa. Blev en del handlande. Är riktigt nöd faktiskt.

Nu är jag grymt hungrig och bara sitter och väntar på maten. Det ska i gott. Något italienskt gissar jag att det är.
Sen blir det nog sängen. Jag är helt utmattad.

Men puss till alla!


eller nästan alla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lyssna inte på henne...hon var otrogen mot mig....hon ljög för mig rakt i ansiktet....hon behandla mig som skit....och jag fanns där när ingen av er andra kuksugare gjorde det....vad fan tror ni ska hända?...just det;)

2008-08-27 @ 03:33:50
Postat av: Anonym

rymm så mycket du kan....en dag får du ändå vad du förtjänar....trust me

2008-08-27 @ 03:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0