Uppdatering

2008-08-25 @ 00:05:15
Jag och uppdateringar har inte riktigt fungerat på den senaste tiden. Jag har aldrig riktigt tid eller ork. Tänker alltid att jag ska uppdatera och det tar ju inte så lång tid egentligen. Men jag trivs alltid så bra i min säng, zappandes mellan en massa olika kanaler att jag inte riktig orkar ta upp datan och starta den. Men nu har jag tagit tag i det iallafall. Kan berätta det viktigaste som hänt denna veckan iallafall.

I onsdags så var jag hemma hos Johanna och Ida på förfest för att sedan dra till banken. Med mig hade jag Filippa. Filippa hade i sin tur med sig Niklas. Jag kan säga att det blev en otroligt trevlig kväll. Trots min axel som jag av någon konstig anledning har väldigt ont i. Det känns nästan som om den ska hoppa ut led. Men iallafall. Det blev nästan lite tårar när vi insåg att detta var sista gången vi var med Johanna på Banken. Johanna är en av de finaste människorna jag vet, och jag kan inte annat än att bara älska henne! Nu är hon i turkiet, när hon kommer hem blir det grand. Sen flyttar hon till USA i ett helt förbannat år. Får se om man har råd att åka till San José och hälsa på henne någon gång.

Sen har helgen bara spenderats i Tyringe. Det också för sista gången antagligen om man ska tro på vad A. säger. För han ska tydligen flytta till Kristianstad nu. Vilket inte har mig något emot. Det går mycket snabbare för mig att ta mig dit än vad det gör att ta mig till Tyringe.

Och idag (söndag, denna bloggen kommer komma upp efter tolv, alltså måndag. Men för mig är det fortfarande söndag.) fyller Johan år. Min älskade Johan. Trots allt skit och alla uppehåll. Så älskar jag dig. Du är sådär speciell. Du har liksom bara fastnat i mitt hjärta. Det var helt underbart att prata med dig idag, det fick mig bara att känna mig så lycklig.
Iallafall, tusen grattis till dig, med en massa kärlek!

Imorgon blir det jobb, hoppas Tess jobbar. Hur ska jag överleva utan dig din lilla skit? Dessutom är jag grymt sugen på att se din gröna apa!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0