Back

2008-12-28 @ 23:45:47
Nu är jag tillbaks i Göteborg.
Sweet.
Fast det känns alltid tråkigt att säga hejdå till sin kära familj.
Men skönt att komma hem.

Resan hem var då fan ingen lätt resa.
Hade så mycket packning, trodde nästan armen skulle kapas på mig.
Sen fanns det ingen sittplats till mig heller. Eftersom x2000 hade bytts ut mot ett annat tåg.
Så min plats som jag bokat. Fanns inte.
Men jag fick sitta 1:a klass.
Det var inte helt fel.

Sen väl hemma. Väntade jag i Nordstan på Jessy.
Som följde med mig hem.
Då lagade vi potatismos med ungsstekt falukorv.
Mums.

Nu sitter jag här.
Jessy har åkt hem och jag kollar på Smekmånaden.

Imorgon blr det stan med Emelie. Sweeeet

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0