Gbg

2008-12-02 @ 17:49:57
Så nu är jag tillbaks i Göteborg.
Jag saknar skåne så det gör ont.
Fast det är för att det är som det är där hemma.
Man vill bara ha mer tid. Men jag kan inte alltid vara där.
Det går inte.
Men det var riktigt jobbigt att säga hejdå i Söndags.
jag bröt ihop totalt.

Jag åkte med min moster till Ekohallen
för att kolla lite julklappar.
Sen blev det Favoriten inne i stan.
Körde och hämtade Jeanette och vi gick runt på stan och umgicks.
Det var trevligt.

Sen vid sju gick jag och hämtade Tessie vid tåget och vi gick och åt på
house of bagels.
Det är förbannat gott.
Syrran kom och gjorde oss sällskap sen.

Tillslut åkte Tessie hem.
sis' och jag gick och kollade på Twilight.
Det var en av de bästa filmerna jag sätt i hela mitt liv.
Förbannat bra.

Måndagen gick åt till att resa hem.
I 4½ timme. Sinnessjukt.
Men Tessie åkte med mig till Helsingborg.
Hon bor ju där ;).

Sen väll hemma var det bara att gå till jobbet.
Men fick gå hem vid sjutiden på kvällen för att jag inte mådde bra.
Fast jag gick till Helge och spelade lite biljard.
Sen var det hem och sova.

Nu sitter jag här och är sjuk.
Kul, kul kul.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0