Harry Potter

2008-12-13 @ 20:00:00
Just nu sitter jag och kollar på Harry Potter på tv.
Det är tvåan Hemligheternas kammare, som går på tv.
Jag älskar verkligen Harry Potter. Det är absolut en av mina favorit böcker.
Kommer ihåg när jag började läsa böckerna. Jag fastnade helt.
Sträck läste hela dagarna. Nu har jag läst alla böcker på svenska cirka 6 gånger.
Vissa fler. På engelska kanske 3 gånger.

Filmerna är helt underbara. Dessutom är
Daniel Radcliff lite grr.
Vi ska ta och sätta på Den flammande bägaren istället.
Börjar bli otroligt hungrig också.

Något tips på vad man kan äta idag?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar också HP xD

2008-12-13 @ 20:13:23
Postat av: Neftaly

älskar hp!! så jävla bra!

2008-12-13 @ 22:26:57
URL: http://www.neftaly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0