I dont know

2008-12-25 @ 00:59:38
Ingen julafton kommer någonsin bli sig lik.
Denna julafton har gått i en dimma ungefär.
Den har spenderats med tårar som man döljt och massa minnen flygandes genom huvudet.

Eftersom vi firade jul den 23:e istället.
Pågrund av att mina kusiner skulle fira med deras pappor den 24.
Så  min julafton har gått åt till att äta pastasallad och se massa på tv.
Och bara glömma allt i några minuter.

__

Min morfar, min älskade bästa vän.
Jag kan inte förstå att du ska försvinna ifrån oss.
Att är du som står där framför mig med en maskin kopplad till dig.
Du med all sorg inom dig.
Du ska veta att jag beundrar dig.
Du är min hjälte.
Du har lärt mig så mycket.
Du är en del av mig. Det kommer du alltid att vara.
Även när du inte finns hos mig fysiskt.
Alla minnen som jag har med dig kommer jag att spara.
Alla gånger vi spelat fotboll eller cyklat ner till vattnet för att leka i riddarborgen.

Jag älskar dig.

_

Den värsta julafton ever.

Jag kommer alltid att älska dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0