I'm alive!

2008-12-10 @ 00:32:00
Dålig uppdatering. Jag vet, förlåt!

Men i Lördags drog jag som sagt hem till Emelie med Philly för att fira henne.
Det var sjukt roligt. Vi drack Jellyshots!
Vi spelade även våghals. Jag fick rida av Petra. Katarina fick dansa sexigt för Petra och
Petra fick inte använda sina ben på en timme.
Filippa blev smiskad av Katarina fem gånger och skulle hela tiden säga "I am so nasty"
Sen fick jag dricka världens äckligaste drinka. Det var smirnoff, apelsinjuice, apelsinmarmelad och jordgybbssyls.

Sen blev det att vi drog till Gretas för lite dancing!
Det var en sjukt trevlig klubb. En gayklubb men trevligt var det.
Härligt ställa att dansa på.

Det bar av hemmåt tre på natten då vi gick genom Göteborg.
Det blev lite jobbigt efter ett tag med klackar och det slutade med att vi gick barfota.
Sjuka jag vet, Vi fick en del blickar också.
Vi var väll hemma vid kvart i fem och sov klockan fem.

Jobbig dag på jobbet dagen efter kan jag ju säga. Jag skrattade banne mig inte!
Sen har det mest varit att jag tagit det lugnt. Kollat film och lagar god mat och levt livet.

Nu ska jag sova!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0