Julfesten

2008-12-20 @ 15:18:45
Fört var jag ganska så seg i hela kroppen och ville hem och sova.
Men efter en cider eller två så blev jag mer taggad och det blev riktigt roligt.
Vi hade allsång och det var lite dans.

Sen var det någon idiot till kille som betedde sig som ett as.
Han snodde min dricka, inte för att den kostar så mycket.
Men det är fan irriterande.
Han var otroligt otrevlig mot Anna och höll på med en massa andra.

Sen var det lite tjafs och elaka kommentarer nästan haglade över alla.
Så för mig blev det ingen utgång sen.
Var så jävla frustrerad.
Men Filippa stannade vilket hon nog ångrar.
Att vissa människor kan bete sig så illa för att få sin vilja fram.
Så jävla irriterande.
Jag önskar jag var där så jag kunde konfrontera dessa människor.

__

Nu hoppas jag att Filippa kommer upp snart så vi kan börja laga mat.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0