tågresa

2008-12-22 @ 11:12:55
Jag kan fortfarande inte riktigt släppa det där med lönen. Jag ska verkligen leva på luft denna månaden.
Men idag åker jag iallafall hem till min kära familj i Skåne och ska spendera 6 dagar där nere.
Det ska bli skönt att få en massa god mat.

Just nu har jag ätit kyckling och is och är otroligt mätt.
Kollar på filmen med hunden Buddy som kan spela basket.
Den är så sorglig när han lämnar han på ön.
Så jag blir helt gråtfärdig.
Men jag vet hur den slutar och man blir lycklig igen.

Jag är grymt barnslig och älskar tecknat och mesiga filmer.

Nej nu ska jag fortsätta packa.
Kanske ringa Markus lite snabbt sen stressa ner till tågstationen för att träffa Jessy innan.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0