There is just one thing i need

2008-12-16 @ 00:15:37
Jag kan inte fatta det är fyra dagar kvar tills julfesten!
Sen jobbar vi bara söndag.
SEN HEM.
Det ska bli otroligt roligt att få åka hem och träffa alla.
Fast kommer absolut sakna Göteborg.

Alltid skönt att vara ledig från jobbet nu när man har jobbat som en idiot.
Sena kvällar och sena mornar.
Nu kanske man kan se till att få lite ordning på sitt liv igen?

Fast julen består ju mest av mysiga kvällar och massa pepparkakor och god mat.
Jag älskar att komma hem på julafton till mormor och känna lukten av mat.
Jag älskar hela stämningen.
Det är nog det jag älskar mest. Stämningen och få vara med min familj.
Skulle jag säga att julklappar inte betyder något skulle jag ljuga.
För julklappar är ju spännande!
Känner mig fortfarande som en 3 åring.

Vad  gillar ni mest med julen?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0