To make her happy

2008-12-31 @ 00:31:48
Min kära vän Emelie tycker inte att jag uppdaterar tillräckligt.
Så två gånger om dagen räcker inte.
Okej tänker jag och slänger in ännu ett meningslöst inlägg.

Jag kan ju tillägga att jag fått i mig macka nu.

Imorgon så bär det som sagt av hemma till emelie och Katta.
Dit kommer även Johan komma.
Känns lite konstigt att bara vara fyra stycken.
Men vi kommer säkert ha skit roligt ändå.

Tydligen ska vi spela ölspelet.
Jag har ungefär två liter vodka. Skumpa och fyra alkoläsk.
Tydligen hade Katta och Emelie sex liter vin (men hallå ja).
Johan massa öl och annat.

Sjuk kväll, sjuk kväll.
Men trivs i deras sällskap så det kommer särkert bli trevligt.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

vart ska filippa vara då?

2008-12-31 @ 14:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0