bleeding love,

2008-02-29 @ 16:25:05
you cut me open.

Jag har inte
skrivit på sjuk länge, jag vet. Men jag har faktiskt inte riktigt haft ork. i Stockholm mellan den 15/2-24/2 så då fanns det inte tid att spendera framför datorn. Det var riktigt mys att va I Stockholm denna gången. Eller jag var inte inne i Stockholm precis. Utan spenderade den mesta av tiden i Alby. Fast när jag fyllde år, vilket 90% av alla jag känner glömde bort, så fick jag åka in till stan och spendera en massa pengar. Köpte upp allt jag hade! Fast det är ju inte särskilt förvånande när det gäller mig. Sen fick jag en underbar mobil av min älskade Christian i födelsedagspresent och en dvdbox med Harry  Potter. Fick även träffa Camilla <3. Det var riktigt trevligt. Vi sprang runt i stan och roligaste hade vi inne på Buttricks. Sen finns det inte så mycket mer att berätta. Det var underbart iallafall.

När jag kom hem så var det i full gång med UniBag. Måndagen den 25 gick åt till att planera och fixa till mässan som skulle va dagen efter. Det värsta var när jag och Leyman hade hämtat tröjorna och hade gått en bit. Så kollade vi ner i kassen och märker att en tröja saknas och att det inte är tryck på en av tröjorna. När vi gick tillbaks med dom så hade de redan hunnit stänga. På ungefär 5 minuter. Men allting ordnade sig tillslut.

Mässan på tisdagen var faktiskt riktigt rolig. Dessutom var jag mycket mer våglig än vad jag trodde att jag skulle va. Jag tycker inte riktigt om det här att gå fram till folk och att själv behöva starta konversationen. Men det gick faktiskt riktigt riktigt bra :). 

Idag är det fredag  och det känns förjävligt. Ungefär hela min klass skulle ut idag. Eller det lät som om alla snackade om det iallafall. Själv sitter jag hemma under täcket och sitter framför en dator och blir dum i huvudet. Har försökt hitta någon som kanske vill hänga med ut ikväll. Men det ser inte ut att bli så. Det får väll bli jag, datorn och lite cola. Kanske, men bara kanske, lite godis. Men mest för att trösta mig själv för att jag känner mig ensamast i hela vääärlden. Men sen har jag ju faktiskt mitt Zoo Tycoon som jag känner att jag börjar bli lite beroende av. Fast just nu ligger jag 30 000kr back.

Nu finns det inte så mycket att skriva. Lever inte precis ett intressant liv. Well, vi hörs alla och ha en riktigt trevlig helg. Ni kan väll ha lite trevligt för mig med.

 image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0