I've got so many worries I'm afraid my head will explode,

2008-02-07 @ 18:02:00
Idag är en sådan bra dag. En dag då allt bara känns så jävla bra! Förrutom den "mustiga tomatsoppan". Jag och Sofia bytte snabbt ut den mot en buffé på Ocean City. Sen blev det en del slappande i Bodegan med en cola och lite godis. Där jag och Sofia satt och tjuvlyssnade lite på när Goran och Fredrik hade en hit disskusion om varan på tv-shop sög upp smutsen eller om den inte gjorde det. Samtidigt lyssnade vi på underbar musik i min ipod.

På UF-lektionen hade vi trevligt som vanligt. Jag tog faktiskt tag i en sak som gnagde mig i huvudet, jag ringde Nya Tryckeriet i Åhus. Sjukt modigt. Sen resten av tiden gick åt till att bara snacka och ha allmänt trevligt faktiskt. Fast det trevliga tog slut när jag gick till banken för att göra ett kontoutdrag. Ungefär där slutade det trevliga på den här dagen. Tog ut det lilla jag hade kvar för att sen ge det till mamma så det kommer in på mitt sparkonto innan det är försent och pengarna är kaput.

Fast det har varit en sådan där bra dag så har jag andå haft saker i huvudet som har stört mig sjukt mycket och börjar känna enorm panik. Snart tar jag studenten, snacka vilken press. Vad i helvete ska jag bli. Sen det här med att jag måste skaffa sponser till företaget och det är sjuk panik! Sponsra kanske? Du kan få en kram :) Annars har Leyman sagt att hon ställer upp för laget ;) Och även Sofia :) haha. Sen har jag otroligt mycket skola att göra, ingen aning när jag ska få in det. Sen det mest patetiska problemet av dom alla. Vilken väska ska jag ta och packa i till Stockholm utan att jag ska behöva skämmas? Jag skäms alltid med en resväska som man drar efter sig. Vet inte varför. Men nu har ju mamma köpt en till mig så.

Well, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Ska snart ta och få lite gjort på min affärsjuridik. Sen ska jag ha en liten festmåltid med familjen TAAAACOOOOOS.

Dagens plus: Sovmorgon
Dagens minus: Kontoutdrag.


Tick Tick Tick Tick Tick Tick Tick...Boom!

Kommentarer
Postat av: Emma

Allt för laget! :D Och ja, det var en trevlig UF-lektion! ;O

2008-02-07 @ 18:32:09
URL: http://leyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0