Out of control,

2008-02-06 @ 19:04:22
Skit svenska säger jag rent ut sagt. Jag ska skriva en inledning om tomtens existens, och ska då börja med ett dramatiskt uttalande, och jag som är såå sjukt in i helvetes jävla dramatisk. Grejen är att vi ska skriva inledningen och avslutningen men inte huvudtexten. Jag tror att de flesta lärare verkligen hatar mig. Jag har en känsla av att jag kommer komma imorgon till skolan med ett lika tomt papper som jag gick ifrån skolan med.

Sen är jag sjukt irriterad, på några av mina såkallade "vänner". Extremt falska, gnäller och utnyttjar. Jag är så otroligt jävla arg. Detta är den sämsta dagen på sjukt länge. Och bara tanken på att jag har en grym hemtenta tills nästa vecka gör mig grymt nervös. Jag har så mycket att göra att jag inte riktigt vet var jag ska börja.

Det bästa är att jag åker till Stockholm nästa vecka. Jag ska verkligen bara sova, handla, sova, handla m.m. Och jo ska ju faktiskt fylla år också antagligen ^^ fast det ser jag inte fram emot. Sitta i en lägenhet med Christians bröder som inte hälsar och bortglömd typ. Fast sen när älskling kommer hem ska jag på chokladpudding, för det har han lovat.

Dagens plus:
Musik, Victoria
Dagens minus: Skola och falska vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0