Tisdag

2008-02-12 @ 16:12:35
Sjukt tråkig rubrik, men orkar inte använda fantasi idag. Skyller på att jag är sjuk. Men fast jag är sjuk är jag snäll och åker in till stan för att träffa Emma. Vi skulle först ta foto, men det blev inte av. Sen drog Emma med mig till Waypoint. Snacka om att det var dagens höjdpunkt. Kände mig lite sådär viktig när vi kom in och presenterade oss att vi var från UniBag UF. Vi får stå och vänta i några minuter på att Conny skulle komma. När helt plötsligt en kille liksom bara går förbi. Det var som om benen höll på att försvinna under en. Herregud, han var inte lite snygg! När han sedan kom tillbaks och frågade om vi inte hade fått hjälp. Fick jag inte fram ett ord. Men tack gode gud så lyckades Emma iallafall svara att vi väntade på Conny. Vi stötte på han ungefär 4 gånger under tiden vi var där. Det var nästan så man dog. Jag besöver gärna Waypoint fler gånger iallafall.

Nu ska jag bara ta det lugnt och slappa resten av dagen. Ska kanske fixa mitt rum lite. Sen blir det kanske att planera efterätt till torsdag när vi ska fira mig (Y). Jag och min syster har planerat att göra någon efterrätt tillsammans. Några tips kanske?

au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0