white trash, beautiful

2008-02-10 @ 12:38:42
Igår startade melodifestivalen, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Möjligtvis BUUUUUU. Ibland undrar man hur svenska folket tänker. Men bara "ibland". Det roligaste som hände var när man fick höra kommentaren "ska vi bli vänner på facebook?" Kanske bara jag som tyckte det va lite komiskt, men jaja. Sen resten av kvällen var bara slappande framför tv:n med en sjukt god ostbricka hemma hos mormor. Efter det blev det en efter traktade jordgubbs milkshaken MUMS!

Annars finns det inte så mycket att skriva. Förrutom att jag vaknade upp med näsblod och hela min pyjamas var full med blod typ. Det tyckte jag var lite äckligt. I alla fall lite ;) haha. Ska snart åka till Bromölla möbelaffär och kolla fina möbler. Och drömma om hur min framtida lägenhet ska se ut. Drömma får man ju gärna göra.

Nu hinner jag inte skriva mer. Snart kommer väll Max (kusinen) komma springade och skrika: "Du skulle ju bara kolla bilddagboken och skriva blogg. Kan jag få datorn nu?" Jag ser inte riktigt tjusningen med att spela runescape. Men vad vet jag, jag är inte 12 år precis.

TJIIIING, see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0