Att älska tills döden skiljer dem åt.

2008-07-02 @ 00:10:51
Jag har precis sett en helt underbar film "Tess" från år 1979. Den var riktigt bra. Äkta kärlek ända in i döden. Den var helt klart sevärd. Jag är alltid lite skeptisk till gamla filmer. Men jag föll för denna.

Jobbet idag var riktigt segt. Tiden gick sakta, och trött var jag som bara den. Det var lite jobbigt att en kund kom in och skulle handla hela sin lägenhet ungefär 10 minuter innan vi skulle stänga. Så jag fick inte sluta försen halv åtta idag när jag egentligen skulle slutat vid sju.

Pratar just nu med Malin i telefon. Kommer sakna henne helt sjukt mycket. Vi kommer inte träffas på några dagar. Det är riktigt illa.  Kommer ungefär avlida. Love that bitch.

Imorgon så bär det av till Lund efter jobbet. Får se om jag hinner med någon update.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0