Borta med vinden

2008-07-06 @ 01:44:08
Jag vet att jag inte har varit speciellt aktiv på senaste tiden. Jag har haft mycket att göra och jobbat väldigt mycket. Sen har Kristianstaddagarna börjat så det är full rulle med fest.

Fast det som tar mest ork och tankar just nu är min allra bästa vän Malin. Det är såhär att hon ligger inlagd på sjukhus just nu och det är riktigt illa. Så jag mår inte särskilt bra. Jag kom på mig själv med att sitta och stor gråta precis. Det är riktigt jobbigt. Jag älskar henne verkligen. Åkte och hälsade på idag efter jobbet. Sen messade hon mig nu på kvällen vid tio och frågade om inte jag kunde komma. Jag rusade dit ska jag säga er. Sen har jag suttit där hela kvällen och bara njutit av att va hos henne.

Vad skulle jag göra utan dig Malin? Min allra bästa vän. Forever, I promise.

Nu kom de där tårarna igen.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0