Drömmarnas värld

2008-07-22 @ 00:06:15
Nu är jag hemma efter en trevlig kväll inne i stan med Ahmed. Först gick jag och åt eftersom jag alltid är lika grymt hungrig när jag slutat jobbet, som förövrigt var ganska så lungt idag. Tiden gick dessutom snabbt, vilket alltid är ett plus. Sen tog jag bussen in och mötte Ahmed. Vi gick lite rundor inne i stan innan vi drog till Tivoliparken. Vi satt där och snackade i ungefär 3 timmar. Det är en jävla tur att man kan bra engelska så man kan kommunicera med snubbe.

Nej han kan ingen svenska, men han försöker lära sig. Han VILL verkligen lära sig. Så hade en liten lektion för honom idag där jag försökte lära han lite lätta ord. Han kan redan allt med "hur mår du, hejhej, bara bra, tack så mycket" osv. Men jag gillar faktiskt att prata engelska. För det är något jag är väldigt duktig på.

Imorgon ska jag möta Malin halv ett i stan för att sedan dra vidare mot LUND. Det ska bli så kul att ha med henne! Hon är mitt bästa, min halva. Utan henne är jag inte hel. Sen ska vi sova i Lund och ha det very nice. Men förhoppningsvis hinner jag slänga in ett inlägg imorgon innan jag drar!

Godnatt, don't let the bedbugs bite!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0