Feels like heaven

2008-07-07 @ 22:04:30
Min älskade Malin, har äntligen fått komma hem. Det är så härligt. Det känns liksom bara så rätt, och så bra. Visst hon är inte riktigt frisk, men ändå. Hon är hemma. Lyckan är total. Ska kanske kör och hälsa på henne imorgon om jag hinner mellan alla saker jag har att göra imorgon innan jag ska in till stan och träffa Filippa och lyssna lite på Magnus Uggla.

Just nu är jag riktigt trött faktiskt. Jag har inte lika ont i halsen, men det är så tråkigt att bara vara hemma hela dagen och göra ingenting. Jag blir så förbannat trött av det. Har skickat en jobbansökan till en livsmedelsbutik, så något vettigt har jag ju gjort idag.

Sen blev jag bjuden av Christian att komma till honom i augusti när han ska ha sin brors lägenhet. Det blir nog trevligt. Så länge jag inte jobbar bara. Ska bli kul att få träffa honom igen.

Nej nu ska jag käka lite ostbågar och bara kolla på tv och mysa. Kanske snor min systers data i några timmar för hon har så bra filmer! Hon är ändå inne i Kristianstad och skakar rumpan!

Min älskling på sjukhuset:



PUSS

Kommentarer
Postat av: syster

HAHAHAH MEN OFTA, SKAKAR RUMPAN??????????? x)

2008-07-08 @ 01:40:32
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0