Fight, for your right

2008-07-11 @ 13:54:13
Sitter och kollar på Skönheten och Odjuret: nördarnas revanch.
Programmet är faktiskt riktigt underhållande. Jag tycker bara att de "snygga" killarna är patetiska. Och alla an nördarna är faktiskt inte så fula. De kanske inte är någon direkt drömprins.

Jag är inte precis den där jätte ytliga personen. Utseendet är inte det viktigaste, verkligen inte. Man att säga att man inte bryr sig om utseende är en stor lögn. För inte skulle jag gå fram till en kille som jag inte tycker ser speciellt bra ut. Fast samtidigt så behöver han inte precis ha värsta magrutorna. Det måste ju finnas något som man fastnar för hos killen. Som tillexempel ögon. Sen om man väljer att fortsätta beror helt på insidan.

Jag tror att många går efter bara utseende, faktiskt. Men jag tror inte att man kommer hitta den äkta kärleken på det sätter. Faktiskt inte. Det är bara ytligt. Jag skulle fly snabbare än vinden om jag märkte att min kille var så otroligt korkad. Killen kan få vara hur snygg som hellst, men har han ingen hjärna. Så är förhållandet dödsfött.
Jag menar inte att alla snygga killar är korkade, men ni kanske fattar ändå?

Nej nu ska jag dammsuga och sätta på härlig musik och bara njuta. Sen ska jag försöka få hit Jeanette snart. Det kommer att bli en riktigt trevlig dag. Jag kan riktigt känna det på mig. Lovely!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0