fixad och klar, in i minsta detalj

2008-07-11 @ 17:36:24
Just nu sitter jag och väntar på att bussen ska gå. Det är 50 minuter kvar och jag bara längtar! Ska träffa Jeanette inne på Resecentrum. Det blev inte av att hon kom hit. Hon hade inte pengar till bussen. Så ja, nu ska vi träffas inne i stan och äta på McDonalds. Det ska bli otroligt gott. Sen blir det antagligen att gå till karusellerna och bli fem år igen. Jag gillar det.

Sen finns det inte mycket att kolla på tv heller. Eller Jordan och Peter är faktiskt ganska intressant. Så nu ska jag dra mig, kanske sminka mig lite till. Fin putsing som sagt. Sen bär det av mot en härlig kväll i Kristianstad. Med min underbara sjöjungfru Jeanette.

Ni måste kolla in min bilddagbok för att förstå det där. http://kiiimpa.bilddagboken.se

Vi hörs kanske inatt när jag kommer hem, annars imorgon efter jobbet!

PUSS


Min syster som Blunder  och jag som Aquata (Ariels syster)

Kommentarer
Postat av: Diana

trivs du på jobbet då?

2008-07-12 @ 18:42:02
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0