God morgon!

2008-07-11 @ 12:26:21
Nästan precis vaknat. Har pratat lite med Jeanette som ska komma hit sen idag. Då vi ska göra pastasallad och bara ha roligt. För att sen bege oss in till stan och åka karuseller! Ska antagligen träffa Ahmed ikväll med.
Ska jobba på att försöka övertala Malin att hänga med ikväll också. Men det ser inte ut som om jag ligger på plus sidan precis.

Jag är så grymt trött. Det blev till att sova vid halv fyra. Magen kurrar så jag funderar på att gå ut i köket och äta lite frallor som pappa har varit så snäll att köpa hem.
Sen ska jag faktiskt gå ut och pumpa min cykel !?!? Eller vi får se om jag orkar!

Hörs senare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0