Good Night

2008-07-11 @ 01:32:49
Nu är klockan halv två på natten och jag ligger och kollar på CSI. Funderar starkt på att gå och lägga mig nu. Men jag är liksom halv trött nu. Jag vet att jag bara kommer och ligga och stirra mig blind rätt ut i luften i säkert någon timme innan jag somnar.

Jag och Filippa är helt inne på Sean Banan. Vi kör nästan alltid på "Ruuuumpa" och "Jag är en man som älskar mus". Han är faktiskt väldigt underhållande.



Men ja, nu ska jag faktiskt ta och sova. Allvarligt.
Talk tomorrow. Eller egentligen senare idag.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Diana

haha va kul att du också jobbar på jysk, var nånstans?

2008-07-11 @ 10:39:33
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0