I en värld av idioter

2008-07-20 @ 20:12:19
så står han först i kön.

Sitter och kollar på Navy CIS. Tycker faktiskt att det programmet är riktigt bra. Fast samtidigt så är jag lite förtjust i alla CIS och CSI. Tänkte gå och lägga mig ganska tidigt ikväll så jag får lite sömn ikväll. Ska jobba imorgon, som vanligt. Sen efter jobbet så ska jag hem och packa eftersom jag och kanske (!?!) Filippa ska till Lund. Ska såklart dit med Ahmed och hem till hans kompis Ghassan. Det blir säkert lika trevligt denna gången som förra.

Ska kanske ner och handla ostbågar snart. Men det betyder att jag måste pumpa cyklen. Nej, såklart har jag inte tagit tummen ur röven och gjort det än.

Pappa har skaffat ny dvd-spelare och nytt surroundsystem. Jag har hört någon om Blueray som han springer runt och snackar om. Själv förstår jag inte ett piss. Men iallafall har han filmkväll. Jag kan knappt höra mig själv tänka. Jobbigt.

PUSS




Slänger in en bild på mig och Ahmed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0