Jysk @ tråk

2008-07-15 @ 00:56:37
Idag har jag jobbat. Och det var riktigt segt och tråkigt idag. Blev mest städande idag. Alla hade fått olika områden och jag hade fått "39:an" vilket består av en massa små plock och att städa vid kassan, riktigt tråkigt. Tiden gick sakta, och sen samtal med chefen och uppgifter under tiden hon har semester och sen så skulle vi prata om vad som händer efter sommaren.

Fast sen fick jag TRÄFFA MALIN <3. Det var så grymt efterlängtat. Ahmed kom för att träffa mig. Med sig hade han världens mest scary person. Värsta kollade in Malin och snackade heeela tiden: "kim, kim kim kim". Herregud vad jobbig han var. Sen blev han typ sur för att jag pratade svenska med Malin. Men jag fick iallafall träffa Ahmed, och det gjorde mig underbart glad.

Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen. Så vi hörs imorgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0