Levande död,

2008-07-01 @ 03:18:14
Klockan är nu kvart över tre och jag är fortfarande vaken. Börjar bli lite småtrött nu. Undra hur trött jag kommer att vara imorgon på jobbet. Inte lite heller. Sitter och snackar med Mehmet och Jimmy, riktigt trevligt. Är inte alls sugen på att jobba. Mest av allt vill jag bara sitta hemma och glömma allting. Men jag får asa mig till jobbet och leka trevlig i några timmar.
Sen ska jag bara bge mig hemmåt och njuta av min älskade säng och härlig musik.

Nu ska jag snart säga godnatt till alla sen blir det till att sova. Skönt. Ska ta bussen tjugo i elva. Så lite timmars sömn blir det iallafall. Förhoppingsvis slipper jag vara en zombie imorgon?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0