Like that

2008-07-11 @ 00:32:59
Jag är fortfarande vaken, men jag är otroligt trött! Har kollat på två avsnitt av SATC. De är bara så himla bra! Funderar verkligen på att köpa boxarna så jag kan kolla på allt från början. Måste verkligen se filmen. Får ta tag i det någon gång.

Har varit sugen på Ostbågar hela kvällen. Har ungefär tänkt hela kvällen att jag ska ta cyklen ner till Hydro och handla. Men sen kom jag på att någon idiot, som tydligen inte har någon fritid. Hade luftat min cykel för x antal dagar sen. De hade luftat exakt varenda cykel som stod på busshållsplatsen. Jag blir så grymt irriterad.

Jag kan inte riktigt se nöjet i att springa och lufta allas cyklar. Det som var ännu mer irriterande var att jag precis hade lagat min cykel och haft den i ungefär 2 dagar. För att någon innan dess hade punkat den. Nu för tiden kan man inte ens parkera sin cykel vid ett cykelställ utan att någon ska förstöra den på något sätt. Det gör mig så irriterad.

Inte för att jag behöver min cykel så jätte mycket. Jag åker mest buss. Men jag är oftast ganska sent ute på morgonen när jag ska ta mig till bussen. Det hade vatt skönt att kunna cykla så man slapp stressa hela tiden. Dessutom så är det skönt att bara ut och cykla i Åhus. För Åhus är verkligen så himla härligt på sommaren!

JAG VILL HA MIN CYKEL TILLBAKS. Och självklart, så är jag alldeles för lat för att fixa det själv. Utan surar istället och låter den stå där, tills min mamma tar tag i det. Tills dess så får jag helt enkelt vara irriterad på små skitar som inte kan låta andras egendom vara ifred och fortsätta vandra till bussen.

eller så kan jag ju ta tag i mitt liv och pumpa min cykel imorgon, så kan jag både cykla till busshållsplaten, och cykla så jag kan få mina ostbågar.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jea

HAHAHAHAHAHAH jag gillar denna ^^HAAHHAHHhhhh

2008-07-11 @ 13:15:16
Postat av: Kim

Hahaha, jo du har typ läst den 10000 gånger nu :P haha

2008-07-11 @ 13:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0