Lögn eller sanning?

2008-07-20 @ 23:01:01
i många bloggar har det skrivits om blondinbella. Det har sktivits lite om att det är en pr-kupp hon kör med. Om inte alla har hört så har hon varit på semester med sina kompisar, och blivit överfallen.
Jag kan erkänna att jag tycker det var väldigt korkat att vara ensam så ung som hon är. Att vara ensam. Jag skulle aldrig gjort det, utan hållt mig nära mina vänner.
Men det gör det inte mer berättigat vad överfallaren gjorde.

Dessutom ser jag det lönlöst att spekulera om det är en pr-kupp eller om det är sant. Men jag tror inte att Bella skulle vara så stor förbannad idiot och hitta på någon sånt.

De flesta tycker att Bella är ganska så trög. Ni vet, en klassisk dum blondin. Men ärligttalat, hon är jävligt smart. Inser ni hur mycker pengar hon tjänar på att skriva om sitt liv? Dessutom har hon startat ett företag Bellme.se. Bruden är långt ifrån korkad.

Gillar ni inte det hon skriver, läs inte. Det finns många korkade människor där ute. Men ledsen att göra er besvikna. Jag tror inte att hon är en av dem.


Nu ska jag nog krypa ner i sängen. Ögonen börjar falla på mig och känner mig helt slut. Blir iallafall sovmorgon eftersom jag inte börjar försen klockan tre imorgon. HÄRLIGT!

Hörs imorgon alla!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0