Miss like crazy

2008-07-25 @ 22:43:53
Jag är så grymt sleten! Har jobbat hela dagen och har så grymt ont i fötterna. Jag jobbar ungefär och har knappt någon ork på kvällarna att skriva blogg.

Idag efter jobbet så drog jag med Terese hem och sen drog vi ner till Mc Donalds och käkade. Följde henne till tågstationen för att hon skulle till Helsingborg. Sen har jag bara legat och degat hemma, som sagt. Jag är grymt trött.
Har även köpt en ny mp3 idag. Var så trött på den gamla som inte ville som jag ville. Så nu blev det en rosa creative zen. Me like.

Ska dra och ringa Ahmed nu, som har fått för sig att han ska befinna sig otroligt många mil från mig! DUMT!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

mm, jobba är inte kul alltså. inte när de är så här fint väder. :)



kram emma

2008-07-25 @ 22:56:15
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0