New day has come

2008-07-21 @ 13:21:24
Godmorgon alla!

Jag ska snart börja jobba, vilket jag inte alls är så sugen på. Väntar på att Malin ska komma nu så ska vi ses lite innan jag börjar. Börjar klockan tre. Vi ska prata lite och ha trevligt. Sen ska hon köra mig till jobbet. Det är skönt att jag inte ska jobba så måga timmar idag. Jag är ganska slut, Malin ringde och väckte mig innan. Men jag fick ändå sova ett bra tag idag.

Det är skönt att jag slipper ta bussen idag iallafall. Fast jag älskar buss, det är så mysigt. Men har lite tid för sig själv. Sitta och lyssna musik och göra ingenting. Det är härligt. Men sen tycker jag att det har blivit så förbannat dyrt att åka buss. De vill få fler att åka buss, men hur ska man kunna betala så mycket pengar. Fast det är dyrare att köra bil. Men man springer oftast inte runt med en massa små pengar på sig. Räkningen för bilen får man när men får lön. Vilket underlättar.
Tråkigt nog så kommer priserna på att åka buss höjas. Bensinen höjs, priserna höjs.

Nu ska jag fortsätta göra vid mig och hoppas Malin kommer snart! Kommer hem ganska sent ikväll eftersom jag ska träffa Ahmed idag. Men vi hörs senare ikväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0