Night out

2008-07-10 @ 20:57:32
I Söndags var jag ute med Sofia på stan. Vi satt bara i öltältet och tog det lugnt, och drack någon cider. Vi begav oss senare till Tivolit. Vi åkte en karusell, jag skrek nästan bara. Jag brukar inte ha problem med karuseller. Men den här var banne mig riktigt hemsk. Men samtidigt rolig.

Träffade Ahmed denna dagen inne i stan. Vi gick först förbi varandra ungefär 4 gånger. Sen åkte han samma karusell som mig och Sofia. Tillslut när det började regna så kom han fram och sa hej när vi stod under tak för att skydda oss. Han var riktigt trevlig faktiskt.

Söndagens outfit:







Kort Tee - Monki
Svart Linne - H&M
Leggins - H&M
Väska - Lånad av Filippa
Armband - Lånat av Filippa

Riktigt trevlig kväll, med trevligt folk



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0