Nu dör den jävlar i!

2008-07-20 @ 18:50:19
Idag har jag jobbat hela dagen. Tog bilen idag eftersom det går dåligt med bussar på söndagar. Jag hade fått sitta och vänta ungefär 2 timmar utanför butiken om jag skulle tagit buss. Men det var väldigt påfrestande att köra den bilen idag. Det stod att det var nio mil kvar tills tanken var tom. Så jag tänkte att det är lugnt eftersom det bara är cirka 1,5 mil in till jobbet. Men sen när jag väl startade bilen så sjönk det dirket till fem. Mitt hjärta  började slå mig på mig. Jag skulle verkligen få panik om bilen dog.

Men eftersom den ändå stod på fem, så skulle jag klara det. Men sen började der sjunka, snabbt. Helt plötsligt sjönk den fem kilometer åt gången.

Mitt hjärta bankade hela vägen hem. Men jag klarade det iallafall. Nu hade jag tänkt ringa Filippa och vara lite jobbig.

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0