Onsdags

2008-07-07 @ 16:19:38
I onsdags var jag och Jeanette ute. Vi drog först till Biljard, men där var ganska tråkigt. Så vi drog ganska så snabbt till Banken där det definitivt var mycket roligare. Vi dansade i två timmar utan paus. Det var så himla roligt!
Det var en kille som säkert var 35 som raggade på Jeanette. Så jag fick lura honom att det var min flickvän och blev till och med riktigr förbannad och skällde ut honom.

Vi träffade Micke och Emil inne på Banken. Som vi senare sov hos. Det var iallafall bättre än att vänta tills klockan halv sex på morgonen när min buss skulle gå. Fast det blev inte så mycket sovandes den natten. Mer efterfest. Jag sov inte alls, så när jag kom hem dagen efter vid fem på kvällen. Så somnade jag direkt!





Kvällen outfit:

Linne - H&M
Kofta - Gina Tricot
Kjol - Gina Tricot
Skor - Din sko
Legging - H&M
Väska - Vero Moda
                                                                                  

Jeanette                           Jag och Jeanette         Jeanette, Micke, Pontus

Emil                                    Jag och Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0