Rastlös

2008-07-10 @ 22:07:25
Jag har ingenting att göra. Mitt öga kliar som bara den! Har varit och sköljt ögat flera gånger och försökt se om det är något (ögonfrans) eller något liknande som irriterar mitt öga. Men hittade ingenting, och att skölja hjälpte inte heller. Så nu ligger jag här i min säng och kollar lite på Paradise Hotell. Sjukt gammalt, men vad gör man inte för att försöka roa sig en torsdagskväll?

Imorgon blir det kanske att åka in till stan med Jeanette, det beror på hur hon känner sig imorgon. Men då ska jag definitivt åka lite karuseller. Det gillar vi. Blir antagligen att ta det lite lugnt för att jag jobbar på lördag och ska kanske iväg sen på kvällen med Filippa. Vart vi ska är lite hemligt just nu.

Hell's kitchen på G nu, så ska dra mig. Vi hörs kanske senare.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0