Sex and the city

2008-07-13 @ 17:47:09
Ikväll så blir det bio med min älskade syster, och kanske hennes kompis Matilda. Vi ska se Sex and the city. Det ska bli riktigt kul. Jag har velat se den hur länge som hellst. Så jag ska nog byta om nu, sen ska jag kanske ringa Jeanette för att se om vi ska ses en stund innan eller hur vi ska göra.

Väntar på att maten ska bli färdig, är lite smått hungrig. Tror vi ska äta spaghetti med falukorv. Det låter kanske lite konstigt. Men det är faktiskt riktigt, riktigt gott. Det kommer jag äta när jag flyttar hemmifrån. Det går snabbt och är enkelt. Jag är inte speciellt duktig på att laga mat.

Men nu ska jag käka och göra vid mig, hörs antagligen efter bion.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Diana

sv: ungefär samma här :P

2008-07-13 @ 17:51:28
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0