Skrämmselfaktor 10?

2008-07-27 @ 21:37:20
Jag sov hos Malin i förrgår. I hennes lägenhet i stan. Det var inte roligt.
Det är egentligen hennes kompis lägenhet. Men hon är inte där så Malin får ha den. Men iallafall.
I ungefär två veckor har det sprungit runt en kille och kollat in genom fönstret och till och med lyckats få upp balkongdörren. han brukar även stå där och onanera. När jag och Malin sov där så höll jag på att somna klockan tre på natten när jag hör Malin säga:

"Kim, hallå Kim. Jag tror han är utanför fönstret nu". Kul att lägenheten är på första våningen och det är en franskbalkong och att det står en bänk under fönstret som man kan ställa sig på. Självklart blev jag så otroligt nervös och rädd. Man kunde höra hur någon satte sina fötter där. Mitt hjärta bankade i 110.

När vi sedan hör två killar bråka som bara den. Så vågar vi tillslut öppna för han lär ju inte stå kvar om 2 killar bråkar bara 3 meter där ifrån. Vi hade lite koll på killarna för de var ganska så jävla fulla. Det slutar med att den ena killen ligger på marken och blir sparkad på. Så ja, vad skulle vi göra? Vi ringde polisen. Som förvånandsvärt nog var på plats efter ungefär 5 minuter.

Men det lugnade ner sig och jag och Malin sov i samma säng. Men jag är lite, eller mycket arg. För att polisen igonerade oss efter att va i hade ringt. De tog vårat nummer och skulle ringa upp. Men ignorerade oss totalt. Där satt vi i lägenheten skit rädda. Riktigt förbannade var vi. Kristianstadspolisen är riktigt dålig och jag blir så förbannad. Det är inte särskilt konstigt att man inte har något förtroende för polisen idag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0