Sleepwalking

2008-07-23 @ 16:52:35
Jag är hemma! Och det är så grymt härligt. Kom i säng ganska sent igår kväll. Ahmed var gryyymt jobbig! Går kvällen var faktiskt trevligt. Eller jag har alltid kul med dem. Fast denna gången var maten riktigt hemsk! Eller risen var god, och potatisen. Men herregud, KÖTTET! Det var bara en massa broskklumpar och man fick tvinga i sig det. Sen fick vi en smoothie som smakade jord. Inte speciellt lyckat.

Vi fick iallafall glass, men det va honung. Den var inte jätte god. Så sa Ghassan att vi fick jordgubb om vi åt upp den. Ni ska tro att jag och Malin kämpade. Som djur. Men den gick inte ner. Sen kollade vi bara tv och pratade. Roligt!

Ännu roligare var ju att jag fick 40:- av min syster till cigg. Men de försvann på något mystiskt sätt, poof! Så var de borta. Men jag fick nya idag av A.

Idag stannade jag lite i Hässleholm med A för att han skulle sklippa sig. Sen åkte jag hem. Han åker iväg imorgon i en vecka ungefär. Någonstans utanför Växjö. Riktigt tråkigt.

Nu ska jag köra ner och köpa ostbågar och cola, sen mysa framför tv:n och bara njuta av att vara hemma.

Visst är det skönt att komma hem när man sovit borta och få lägga sig i sin egen säng?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0